Blogs

Als we tijd over hebben dan delen wij met liefde een deel van onze kennis.

Wat is conversie eigenlijk?

Wat is conversie? We hebben het over een conversie als een klant het doel van jouw website behaalt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het aanvragen van een offerte, inschrijven voor een nieuwsbrief, of een aankoop in jouw webshop. Deze conversie is niet alleen beperkt tot jouw website, maar ook jouw nieuwsbrieven, sociale media, en advertenties; maar

Lees verder

Meer cash uit je webshop

In den beginne.. Je hebt je eigen webshop, of overweegt er één te (laten) bouwen; super leuk! Maar wat als na de eerste paar weken, of maanden, de nieuwigheid er af is en de verkopen tegenvallen? Niet meteen opgeven, er is nog van alles te proberen. Een hele tijd geleden, toen ik nog op de

Lees verder

You’ve got mail.. marketing!

Mailmarketing is marketingmail We krijgen het allemaal, maar heel veel doen het niet. Mailmarketing, nieuwsbrieven, en regelmatige content van onze favoriete bedrijven. Maar toch kan het heel waardevol zijn, en is er ook zeker wat te verdienen. Mailmarketing zijn alle mailtjes die jij krijgt van bedrijven, of andere instellingen, met bijv. nieuws, aanbiedingen, of ‘gewoon’

Lees verder

Elke dag een stap naar perfectie

Een website is een project Nadat wij een website opleveren staat hij vaak, helaas, jarenlang stil. Een online baken van informatie en functionaliteit. Maar het internet is een dynamisch speelveld, elke dag is anders. Nog meer geldt hier het gezegde “Stil staan is achteruitgaan”. Een website kan vaak toch aan verschillende kanten geoptimaliseerd worden. We

Lees verder

10 tips om jouw webshop succesvoller te maken

#1 Voorkom drempels Voorkom dat mensen hoge drempels moeten nemen, of zelfs voor verrassingen komen te staan. Hoge verzendkosten pas zichtbaar bij het afrekenen is zeker reden om af te haken! Lange levertijden, genoeg reden om iets anders te zoeken. Account aanmaken voor de bestelling? Laat maar dan. Het aankoopproces moet van A tot Z

Lees verder

Hoe webshop jij?

E-Fulfilment, Dropshipping of eigen beheer. Altijd al een webshop willen hebben? Maar heb je geen ruimte of wil je geen “gedoe” met verzenden. Dan heb je vast wel eens gehoord van de termen E-fulfilment en dropshippen. In deze blog ga ik jullie meer vertellen over deze termen en de bijhorende voor- en nadelen. Wat is

Lees verder

Geen doel, geen resultaat

Geen doel is altijd mis Kan jij je voorstellen hoe het zou zijn om een voetbalwedstrijd te spelen zonder goals? Of een golfwedstrijd zonder hole? Het zou aanzienlijk minder interessant zijn, en behoorlijk doelloos (letterlijk). Nou lijken een sportwedstrijd en een website weinig met elkaar gemeen te hebben, maar dat aspect wel. Jouw website zonder

Lees verder

Is Facebook nog steeds interessant?

Facebook, zeker weten? Facebook is de laatste tijd veelal negatief in het nieuws geweest. Het schandaal rondom privacy en daarna het nieuws dat de groei is gestopt. Ik krijg de laatste tijd dan ook veel vragen of Facebook nog wel interessant is? En hoe zet ik het dan in? In dit blog ga ik jullie

Lees verder

SEO en waarom het vitaal is voor jouw bedrijf

Wat is SEO nou eigenlijk SEO is de afkorting van Search Engine Optimization, of in het Nederlands zoekmachine optimalisatie. Maar wat is nou de ‘normale’ uitleg die we allemaal begrijpen? SEO is het totaalpakket aan handelingen of technieken om jouw website een betere positie in de zoekmachines te geven. Voor veel mensen betekent dit ook

Lees verder

WordPress als fundering, maar waarom?

Wat is WordPress? Ooit begonnen als een blogsysteem voor iedereen, maar uitgegroeid tot één van de meest uitgebreide CMS’en in de wereld. De grondslag voor dit systeem stamt uit begin 2003 toen Matthew Mullenweg samen met Mike Little de beginselen van WordPress codeerde. Het systeem had na 2 jaar (februari 2005) al bijna 1 miljoen

Lees verder

Keywords in jouw SEO tekst

Wat doen zoekwoorden met een SEO tekst? Zoekwoorden bevorderen de vindbaarheid van je website. SEO staat voor Search Engine Optimization. Of in het Nederlands, zoekmachine optimalisatie. Internetgebruikers vinden de meeste websites die ze bezoeken (65%) vinden via een zoekmachine. De meest gebruikte (95%) en bekendste zoekmachine is Google. Je website Google-proof maken is dus bijzonder

Lees verder

De kracht van zakelijk bloggen

Veel bedrijven hebben nog moeite met bloggen. Dat komt onder andere door excuses als ‘geen tijd’, ‘geen inspiratie’ en ‘te weinig ervaring’. Maar het aantal blogs blijft toenemen, wellicht zijn je concurrenten ook al begonnen? Daarom is het goed om te onderzoeken of bloggen iets voor jou is! Een kijkje in de keuken Je website

Lees verder

Wil jij een succesvolle website of webwinkel?

Neem dan vandaag nog contact met ons op voor een geheel vrijblijvende kennismakingsafspraak.