De optimale website of webshop.
Een website bouwen is één ding, maar zorgen dat er verkeer op komt en dit wordt omgezet in klanten is wat anders. Elk bedrijf is anders, en daarmee is ook elke doelgroep anders. Tuurlijk houden wij hier rekening mee tijdens de constructie van een website of webshop. Maar soms is de doelgroep grillig, en doen ze niet wat je van ze wilt.
Dat is het moment om in te grijpen en te kijken waar het fout gaat, of beter gezegd: waar het beter kan. Er zijn talloze studies gedaan naar het afhaken op lange contactformulieren, ingewikkelde betaalpagina’s of irritante pop-up berichten. Aan de andere kant zijn er ook veel studies naar wat beter zou kunnen werken.
Maar het belangrijkste is dat we samen een keuze maken, die keuze testen bij het publiek en het resultaat meten. En dat is precies waar wij jou bij willen helpen. Wij kijken vanuit het oogpunt van gebruikersvriendelijkheid en conversie naar jouw site, geven je advies, en meten je resultaten.
Werkt het? Dan implementeren we de keuze definitief.
Niet gewerkt? Volgende optie!




Meten is weten
Wij geloven niet in keuzes maken op gevoel, meestal niet in ieder geval.
Daarom kijken wij als één team naar jouw website of webshop en proberen mogelijke knelpunten te identificeren. Je krijgt dus altijd meteen een second opinion. Zien wij knelpunten, dan zien je klanten ze waarschijnlijk ook. Maar kunnen we het knelpunt niet helemaal vinden, dan kunnen wij een aantal systemen inzetten om ze toch te vinden.
Als de knelpunten bekend zijn kunnen we aan een verbetering werken, en deze daarna gaan meten. Natuurlijk altijd in overleg, we gooien nooit zomaar jouw site of shop op de kop. Levert het inderdaad meer klanten op, meer aanmeldingen voor je nieuwsbrief, of meer reacties op je blog; dan bouwen we de wijzigingen definitief in.
Wanneer moet ik optimaliseren?
Eigenlijk is het een heel eenvoudig antwoord: als jouw site of shop niet oplevert wat jij wil dat het doet.
In een enkel geval is optimalisatie niet het antwoord. Bijvoorbeeld als je al 90% van je verkeer omzet in klanten, maar het er simpelweg niet genoeg zijn; of als je nieuwsbrief net zo veel aanmeldingen als afmeldingen krijgt.
Maar wanneer dan wel kiezen voor optimalisatie?
Als je wel bezoekers krijgt, maar deze niks, tot nauwelijks, opleveren.


- 24/7 bereikbaar
- 100% tevredenheidsgarantie
- Geschikt voor elk apparaat
- Eenvoudig zelf beheren
- Beveiligd
Optimalisatie
Upgrade jouw website
- Duidelijke afspraken over tijd, budget of resultaat
- Eén contactpersoon
- Bijv. snelheid of conversie
- Alles in overleg, nooit verrassingen
E-cursus
De fundamenten van upgraden
- Half jaar toegang tot de cursus
- Stap voor stap een betere website
- Optionele kennisvragen
- Zonder ingewikkeld taalgebruik
- Toch vragen? Wij staan voor je klaar
- Volop in ontwikkeling, dus nogniet beschikbaar
Jouw site verbeteren? Of door ons laten verbeteren?


Arjan Marsman
Online succes specialist
Heb je nog vragen over wat wij doen of over hoe wij werken? Neem dan gerust contact met mij op.
Telefonisch, per e-mail of ga vrijblijvend het gesprek met mij aan!